Trening

Gruppetrening

Vi som du, liker å trene sammen med andre! Våre gruppetimer gir deg motivasjon, glede, energi og den styrken du trenger hver dag. Sjekk ut vårt brede tilbud av gruppetimer! Vi lover, det finnes noe for alle!

Timebeskrivelser

 

BODYBALANCE©
BODYBALANCE© er en time som er inspirert av tai chi, pilates og yoga. Ved hjelp av pusteteknikk, egen kroppsvekt, variert og rolig koregrafi etter musikk, trener du statisk styrke, balanse og bevegelighet. Kombinasjonen av musikk, teknikk og bevegelser gir deg en hard og effektiv treningsøkt, men også muligheten til å finne roen (60 min).

 

BODYPUMP©
I BODYPUMP© trener vi styrke til fengende musikk. Vi bruker vektstang, vektplater og vår egen kroppsvekt for å nå muskelgruppene i kroppen. Du bestemmer selv hvor mye vekt du ønsker å bruke. Du kommer raskt i bedre form fordi vi trener de store muskelgruppene (60 min).

 

BODYSTEP©
BODYSTEP© er en moderne versjon av Step, som er full av energi, kraft og glede. Det er en enkel og atletisk time til musikk hvor stepkasse brukes. Om du trener BODYSTEP© regelmessig bedrer du din kondisjon, koordinasjon og styrke (60 min).

 

CXWORX©
CXWORX© er 30 minutters intens trening av kjernemuskulaturen (mage og rygg) og de musklene som binder sammen over- og underkroppen. Vi bruker strekk, vektplate og egen kroppsvekt. Bevegelsene styrker hele kroppen og gjør den funksjonell, noe som alle trenger, uansett treningsmål. På denne måten forebygges også skader.

 

Slyngetrening
I løpet av 45 minutter trener vi hele kroppen gjennom øvelser for kondisjon, styrke, balanse og bevegelighet. Koordinasjon og samspill mellom ulike muskler blir utfordret, noe som har en viktig effekt på leddstabilitet og kjernemuskulatur. Dette er en time som alle kan delta på, uansett nivå, da man enkelt kan justere øvelsesintensitet til den enkeltes behov. En morsom og utfordrende treningsform for alle!

 

Just Move
En time inspirert av dans og aerobic for deg som ønsker å bli svett. Her er energi og treningsglede i fokus! Med enkle stegkombinasjoner til fengende musikk lar vi dansen sørge for at vi får puls med et ekstra stort smil på leppene våre (45 min).

 

Power BRA og MRL
Ønsker du å stramme, forme og styrke muskulaturen din, og samtidig lære deg å trene styrke med god teknikk? Da er våre Power-time noe for deg! Vi tilbyr to typer av Power-timer; MRL og BRA. Timene består av effektiv og konsentrert styrketrening, hvor vi jobber i rolig tempo i antall set og repetisjoner. Vi bruker vektstang, strikk eller vekter. Instruktøren motiverer, hjelper deg med teknikk å gir alternativ til øvelsene, slik at alle kan delta.

BRA står for Bryst Rygg Armer, og er de muskler som er i fokus (45 min).

MRL står for Mage Rumpe Lår, og er de muskler som er i fokus (60 min).

 

Prehab: Dette er en mobilitetstime. Vi jobber med statiske og dynamiske tøyninger for å øke/vedlikeholde mobiliteten. Vi benytter oss av en foam-roller for selvmassasje for å øke blodsirkulasjon.

 

Spinn
Spinning er sykling innendørs i en sosial setting som er en enkel og god trening for å bedre din kondisjon. Velg mellom timer med ulikt fokus og lengde. Du bestemmer selv hvor stor motstand og fart du vil ha og derfor kan alle delta.

 

Spinn Fun: en time for alle som trives og motiveres av å rtene sammen med andre i en gruppe. Leken og morsom time med variasjon i internsitet og musikk.

Spinn Shape: En time for alle som liker å trene variert, effektivt og å brenne kalorier.

Spinn Move: En time for de som ønsker å booste formen, her vil det være variasjon i timens oppbygging og intensitet.

Spinn Power: En time for alle som ønsker å gjennomføre sin trening til tøff musikk. Her kan det være fokus på både styrke og konsdisjon.

Spinn Sport: En time for alle som ønsker å forbedre sin fysiske form og sykkelferdighet. Her vil det være fokus på teknikk, variasjon og effektivitet.

SpinnVirtual: Sykle med en virtuell spinninstruktør, som selvfølgelig snakker norsk, som tar deg med på en tur i eksempelvis Spania eller Frankrike. Løpene varierer fra dag til dag, slik at du vil få en god variasjon (50 min).


SpinnSirkel
Denne timen starter vi med en sykkeldel på 30 minutter der vi utfordrer kondisjon for å få puls og varme i kroppen. Deretter jobber vi i sirkeltrening, der oppgavene sørger for å utfordre deg på styrke og utholdenhet. Øvelsene tilpasses deltakerne slik at alle kan delta (90 min).

 

Trimmen
Trimmen er en type av sirkeltrening som er morsom og er lett å følge. Dette er timen for ferske deltakere, som ønsker å begynne å trene, eller for de eldre som ønsker ha det enkelt og gøy. Musikken er variert og fengende. Dette er en lavterskel time på 60 minutter som stiller lite krav til koordinasjon.

 

Yoga

Med Yoga Flow tar vi ned intensitetsnivået ett hakk. Vi tar oss tid til å roe ned, puste og være bevisst på egen kropp og holdning. Vi jobber med styrke, stabilitet, fleksibilitet og balanse.  Dette er en rolig time, men du får trent kroppen godt gjennom ulike øvelser som vi kombinerer med pust. (60min)

 

Ashtanga Yoga er en fysisk krevende yogaform hvor vi følger en bestemt rekkefølge av øvelser. Øvelsene(asanas) koordineres med Ujjay pust. Timen varer i 90 min. Du bør ha prøvd yoga før og være kjent med solhilsen.

 

MediYoga er en medisinsk terapeutisk yogaform som passer for alle. Den kombinerer fysiske øvelser med avspenning og meditasjon. MediYoga har vist å ha god effekt ved utbrenthet, stress og kroniske nakke- og ryggsmerter. For friske personer kan MediYoga bidra med å skape balanse i livet og hverdagen.(60min)

 

Zumba®
Bli med og dans til latinske rytmer som Salsa, Merenque, Reggaton, Cumbia og mye mer. Detter er en time for deg som vil danse og ha det gøy. Vi jobber sang for sang i totalt 45 min. Det er morsomt, effektivt og gir god treningseffekt. Timen passer for alle!

 

Tabata

En styrketime basert på tabataintervaller(20 sek jobb, 10 sek hvile X8) med egen kroppsvekt. Fokus på både kondisjon og styrke!

 

Dance aerobic

Passer for deg som liker å bevege deg i takt til kul musikk uten å tenke over at du trener. Timen passer for alle, uansett danse- eller aerobicbakgrunn. Repeterende og enkle - MEN stilige bevegelser som lett kan læres.

 

FriskStyrke

En styrkeøkt til drivende musikk som tar for seg alle kroppens større muskelgrupper. Timen varer i 60 min og stiller i liten grad krav til koordinasjon. Under timen brukes egen kroppsvekt og manualer. Belastningen reguleres etter eget behov og fysiske form. Timen starter med oppvarmende stretching og avsluttes med avslappende tøying. En drivende time som gjør deg både svett og støl.

 

Bungee training

Bungee-Training er et enkelt, funksjonelt og morsomt treningskonsept med bruk av strikk. Det er en komplett treningsøkt som utfordrer utholdenhet, hurtighet, spenst og styrke – der hele kroppen blir utfordret!

 

Stretching

En time som er nøye satt sammen av fysioterapeut og utøvende danser for å forbedre fleksibilitet og bevegelighet i muskler og ledd. Du opplever økt koordinasjon og muskelkontroll og du minsker sjansene for skader. Timen får fart på blodsirkulasjon og forebygger inflammasjon i muskler og ledd. Timen kjører lette men effektive bevegelser og tar for seg hele kroppen fra topp til tå på 30 minutter. En fin time å kaste seg med på mellom treningsøktene.

 

Strong by Zumba
Strong by Zumba er en super kondisjons- og styrkeøkt for hele kroppen hvor øvelsene koordineres til motiverende musikk. Intervaller med intensive partier, som avløses av rolige partier gjør at timen kan utføres av alle!

 


Feil: Vennligst fyll ut alle felter markert med rødt og prøv igjen.

Bli den beste utgaven av deg selv!

Bli medlem


© Copyright 2016. Designed & developed by:
iBooking AS